8.04.2014

Całuśnie



Kto ma mnie dzisiaj w dupę pocałować?

1. TA osoba
2. mizogini
3. koleś uprzykrzający życie B. w pracy
4. tępe dzidy
5. mój brak sukienki na bal
6. mój portfel
7. zakwas do chleba, którego zapomniałam rano dokarmić i wieczorem nic nie upiekę
8. oklapnięte włosy
9. bałagan
10. odrapane paznokcie u stóp. Nie pomaluję Was, dopóki mi się nie zachce!
11. obiad
12. samotny wieczór. Pewnie i tak się nie pouczę...
13. słońce
14. gwiazda betlejemska
15. łzy
16. nadmiar obowiązków
17.święta wielkanocne
18. politycy
19. dziennikarze
20. ludzie na przystankach tarasujący chodnik
21. deszcz
22. weltschmerz

10 komentarzy:

  1. Bo Ci którzy odmawiają Cię za Twoimi plecami mają najlepszą okazję by pocałować Cię w dupę! taka refleksja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ale po prostu miałam taki marny dzień, że nielegalnie zjadłam cukierka i chowam się pod kołdrą przed całym światem ;P

      Usuń
  2. I niech Ci ten cukierek na poprawę nastroju pójdzie w cycki ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. i ogólnie to się wszyscy odwalcie ode mnie.....bo mam zły dzień i wolno mi go mieć !!!! AMEN !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mniej więcej było ;) ale dzisiaj już lepiej ;)

      Usuń
  4. Mnie jeszcze mógłby pocałować w dupę mój idiotyzm i więcej sie nie pojawiać. Ah ;) jak lubię ten wiersz i piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tę piosenkę i lubię ją włączać kiedy jestem wkurzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że poznałam fankę Tuwima :) tego niegrzecznego

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbata, na mnie też ta piosenka wyjątkowo relaksująco w takich chwilach działa ;)

    OdpowiedzUsuń