6.04.2014

Podsumowanie tygodnia


Autor: User:MZMcBride (Derivative work of Image:Busy_desk.svg.) [Public domain], undefined

Tydzień temu, w poście http://nie-umiem-pisac.blogspot.com/2014/03/plany-na-nastepny-tydzien.html przedstawiałam plany na następne 7 dni i powiedzmy takie bardziej perspektywiczne.

Ile z tego udało mi się wykonać?
Z planów małych 3/6. Nie miałam głowy do szukania wizażystki i ustalania terminów, z angielskiego przerobiłam tylko 1 dział(oj!) i nie zrobiłam przelewu...
Z większych postanowień udało mi się właściwie wszystko, tzn. chleb dopiero dzisiaj zacznę piec, ale zakwas wyszedł mi przedni!
Tak więc jak ma wyglądać kolejne 7 dni?

Plany małe:
1. Znaleźć do cholery tę wizażystkę
2. Sprężyć tyłek z tym angielskim
3. Wpłacić kasę na bal
4. Odwiedzić bibliotekę, żeby znowu nie być rekordzistką w płaceniu kary
5. Ruszyć trochę do przodu z pisaniem, bo terminy gonią
6. Przystrzyc gwiazdę betlejemską(są tu jacyś specjaliści od poinsecji?)
7. Zanieść cv

Plany większe:
1. Dalej przestać przeradzać dyskusje z B. w kłótnie, bo już nam coraz lepiej idzie
2. Upiec chlebek, zjeść i przeżyć
3. Trzymać się diety niskoglikemicznej, bez pszenicy
4. Pić wodę z cytryną
5. Nie zaniedbać paznokci
6. Żyć zgodnie z zasadą "just wave and smile"!

6 komentarzy:

  1. To ja trzymam kciuki za te plany i chyba przy okazji zastanowię się nad własnymi......trzeba się w końcu ogarnąć chociaż trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd zaczęłam planować, łatwiej sobie radzę ze wszystkim.Wiem też ewentualnie za co mam być zła na siebie, a czego i tak nie miałam robić, więc bez spiny. Polecam ;)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za realizację - swoją drogą moja lista jest niewiarygodnie podobna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No to teraz która z nas zrobi więcej ;)

      Usuń
  3. I kolejne wielkie plany ;) Trzymam kciuki żeby wszystko się udało ;*

    OdpowiedzUsuń